Kokoukset

Kokouksen päätöksiä. - yhdistyslain muutoksesta johtuen tilintarkastajan toimi lopetetaan ja tilalle tulee toiminnan tarkastajan nimike. Hallitus päätti esittää kokukselle toiminnan tarkastajaksi Marja Törmälää. Sääntömuutos tehdään seuraavassa kokouksessa . - seuraava sukukokous pidetään 2014. Vasuullisena järjestäjänä on Aarno Törmälä.- sukuseuran hallitus päätti myöntää Törmälän sukuseuran standaarin n:o 1 Kalevi Törmälälle seuran eteen tekemänsä työn johdosta. - Sukuseuran hallitus päätti myöntää standaarin n:o 5 Risto Törmälälle hänen sukuseuran hyväksi tekemästään pitkäaikaisesta työstä.- Vuoden 2012 aikana vietetään useita merkkipäiviä, muunmuassa Pentti Törmälän 70v päivä.hallitus päätti että Risto Törmälä toimii vastuullisena järjestäjänä.- Hallituksen esitys jäsenmaksuksi kaudelle 2012-2014 on 15€/ henkilö, liittymismaksua ei peritä.- hallitus hyväksyi puheenjohtajan laatiman rahaston ohjesäännöt.- hallitus hyväksyi standaarin myöntämisen perusteet.